Özellikle yapılacak hizmet anlaşmasına bağlı olarak kiralayacağınız tüm araçlar için Türkiye genelinde:
Kasko ve sigorta, MTV, Periyodik bakım, mevsimlik lastik, kaza ya da arıza anında 7/24 yol yardım hizmetleri, geçici araç temini, HGS yönetimi, yakıt yönetimi sunulmaktadır.
Aynı zamanda kiraladığınız tüm araçları yönetimini Filomatik sistemimiz üzerinden kolayca yapabilirsiniz.
Daha detaylı bilgi için tıklayınız.
Operasyonel araç kiralama size ve şirketinize operasyonel ve finansal avantajlar sağlar.
Bu avantajlar:
Leasing kiralama modelinde; araç sözleşme süresi sonunda sizin olur.
Operasyonel kiralamada sözleşme süresi sonunda aracı iade ederken, satın almak istediğinizde ikinci el fiyatı üzerinden satın alırsınız.
Araç kiralama faturalarınız aylık olarak kesilecek ve kiralama yetkilisine iletilecektir. Faturalarınızı aynı zamanda Filomatik üzerinden takip edebilirsiniz.
Araç kiralama aylık faturalarınızı gider göstererek vergi avantajından yararlanırsınız.
Kurumsal kimlik giydirme işlemlerinin araç ruhsatına işlenmesi gerekmektedir.
Sözleşme aşamasında veya araç teslim işlemlerinden önce aracınıza kurumsal kimlik uygulaması istediğinizi danışmanınıza mutlaka iletmelisiniz. Uzman danışmanlarımız veya Müşteri Hizmetlerimiz (0 850 911 1 724) aracın kurumsal kimlik uygulaması ile ilgili süreci takip ederek sizi bilgilendireceklerdir.
Sözleşmede aksi bir hüküm bulunmuyorsa ve aynı zamanda gerekli şartlar yerine getirilirse aracınızı yurtdışında da kullanabilirsiniz.
Aracınız ile yurt dışına çıkmadan minimum 2 HAFTA ÖNCE DRD Müşteri Hizmetleri (0 850 911 1 724) ile iletişime geçerek detaylı bilgi alabilir ve işlemlerinizi başlatabilirsiniz.
Kurumsal kimlik uygulaması veya araç giydirme işlemlerinin araç ruhsatına işlenmesi gerekir.
Aracınızı teslim aldıysanız ve kullanımda ise Müşteri Hizmetleri (0850 911 1 724) veya danışmanınızla iletişime geçerek talebinizi iletmeniz gerekmektedir.
Asıl aracı ile aynı sigorta kapsamına sahiptir.
Aracınızı iade edilirken iade kılavuzundan destek almalı ve formdaki tüm işlemleri eksiksiz tamamladığınızdan emin olmalısınız.
İade formu için tıklayın.
Aracın erken iadesi durumunda kalan sürenin %50’si tarafınıza fatura edilmektedir.
Önerimiz sözleşme süresini doğru tespit edip kiralamayı bu süreye göre başlatmanızdır. Erken iade taleplerinde iade tarihi ile sözleşme vadesi sonuna kadar olan toplam kira bedelinin yarısı size fatura edilecektir.
Aracın pert olması durumunda servis tarafından pert kararı çıkana kadar faturalandırma devam eder, pert raporı çıktıktan sonra sözleşme düşer ve herhangi bir hükmü kalmaz.
Sözleşme düştüğünden dolayı kiracı artık ödeme yapmak durumunda değildir. Kiracı tekrardan bir araç isterse yeni bir araç üzerinden yeni bir sözleşme imzalanacaktır.
Şirketinizin filo yöneticisine özel olarak oluşturulacak kullanıcı adı ve şifre ile bilgisayar veya mobilden ulaşabilir, işlemlerinizi kolayca yapabilirsiniz.
Filomatik ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayın.
Evet, yönetebilirsiniz. Sözleşmeleriniz, faturalarınızı Filomatik üzerinden takip edebilir, raporlamasını alabilirsiniz.
Filomatik ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayın.
Kullanıcının cezayı elden teslim aldığı trafik cezalarında kullanıcı yada şirketiniz ödeme yapabilir, DRD Filo Kiralama adresine gönderilen cezalar ile alakalı ise ödeme DRD tarafından indirimli ödenerek aynı tutar firmaya fatura edilir.
Cezalarınızın takibini Filomatik üzerinden yapabilirsiniz.
Filomatik ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayın.
Uzun dönem kiralamalarda şirketiniz adınıza HGS alabilirsiniz ya da DRD’ den temin edebilirsiniz.
HGS alacağınız zaman 0850 911 1 724 numaralı hattan müşteri hizmetleri ile görüşüp süreç akışı hakkında bilgi alabilirsiniz.
Aynı zamanda HGS geçişlerini, limitlerinizi Filomatik üzerinden kolayca yönetebilirsiniz.
Filomatik ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayın.
DRDrive mobil uygulamamız filo kiralama araç kullanıcıları için hazırlanmıştır. Araç kullanıcıları telefonlarına indirecekleri DRDrive üzerinden, periyodik bakım, lastik talebinde bulunabilir, kaza ya da arıza anında ACİL yardım çağrısı yapabilirler. Aynı zamanda faydalı dokümanlar ve kaza anında yapılacaklar bölümlerinden gerekli olabilecek dokümanlara ulaşabilirler.
Uygulamayı indirmek için tıklayın.
DRDrive uygulamamız üzerinden kaza ya da arıza anında ACİL YARDIM ÇAĞRISI’na basmanız yeterlidir. Müşteri hizmetlerimiz, ACİL YARDIM ÇAĞRISINI aldığı anda size dönüş sağlar. Çağrı ile birlikte GPRS üzerinden alınan lokasyon bilgisine çekici yönlendirilecektir. (Yedek araç yönlendirmiyoruz hasar servisine giriş yaptıktan sonra gerekli ise muadil temini sağlanıyor. Yol Yardım Hizmeti kapsamında Assistance firmalarımız yola devam için muadil verilebiliyor ayrıca)
Eğer internet servisiniz kısıtlı ise veya bağlantı sorunu varsa müşteri hizmetlerimizden (0850 911 1 724) destek alabilirsiniz.
Araç kazaya karıştığı durumlarda tutanak tutulması ve 2 saat içerisinde alkol testi yapılması zorunludur. Tutanak ve alkol testi eksikliği durumunda, araçta oluşacak tüm hasarlar kiracıya ait olacaktır.
Tutanak ve rapor alındıktan sonra 0850 911 1 724 numaralı hat üzerinden müşteri hizmetleri ile görüşmeniz gerekmektedir.
DRDDrive içinden Mobil Kaza Tutanağına ulaşarak, tüm aşamaları eksiksiz ve tam geçmelisiniz. Mobil uygulama karşı aracın ve sizin bilgilerinizi, kazanın fotoğraflarını güvenli olarak kayıt etmekte ve Tramer’e ulaştırmaktadır. Sistem içerisine gireceğiniz e-mail adresi ile tüm bilgilerin mail yolu ile size ulaşmasını da sağlayabilirsiniz.
Eğer işlemlerinizi uygulama üzerinden yapmayacaksanız kaza tutanağının tüm bilgilerin eksiksiz doldurulduğundan emin olmalısınız.
Karşı taraftan alınması gereken evraklar: ehliyet fotokopisi, ruhsat fotokopisi, güncel trafik poliçe ve de olay yeri resmi alınması/ çekilmesi gerekiyor.
DRDrive uygulamamız üzerinden kaza ya da arıza anında ACİL YARDIM ÇAĞRISIna basmaları yeterlidir. ACİL YARDIM ÇAĞRISI müşteri hizmetlerimize ulaşacaktır. Müşteri Hizmetlerimiz çağrınızı alır almaz size dönüş yapar. Aynı zamanda GPRS üzerinden alınan lokasyon bilgisine çekici ve gerekli durumlarda yedek araç yönlendirilecektir.
Eğer internet servisiniz kısıtlı ise veya bağlantı sorunu varsa müşteri hizmetlerimizden (0850 911 1 724) destek alabilirsiniz.
Periyodik bakımlarınızı Türkiye genelinde anlaşmalı olduğumuz 1400'den fazla yetkili serviste, web sitemiz ya da DRDrive üzerinden alacağınız şifre ile randevu alarak kolayca yaptırabilirsiniz.
Periyodik bakım şifrenizin süresi 5 iş günüdür, şifrenizin süresine geçirmemeye özen gösterin!
Periyodik bakım şifresini web üzerinden almak için tıklayın.
Araç kullanıcıları DRDrive uygulamasından ya da web sitemizden alacakları şifre ile tüm işlemlerini yapabilirler.
Periyodik bakım şifresini web üzerinden almak için tıklayın.
Lastik değişimleri her 50.000 km de bir ya da lastik diş derinliğinin 3mm.'nin altına indiği durumlarda yapılır.
Lastik talebinizi web sitemiz veya DRDrive uygulamamız üzerinden yapabilirsiniz. Talebinizi alan müşteri Hizmetlerimiz size uygun Lastik servislerimiz ve randevunuz ile ilgili en kısa sürede size bilgi vereceklerdir.
DRDrive uygulamamız üzerinden kaza ya da arıza anında ACİL YARDIM ÇAĞRISI’na basmanız yeterlidir. Müşteri hizmetlerimiz, ACİL YARDIM ÇAĞRISINI aldığı anda size dönüş sağlar. Çağrı ile birlikte GPRS üzerinden alınan lokasyon bilgisine çekici yönlendirilecektir. (Yedek araç yönlendirmiyoruz hasar servisine giriş yaptıktan sonra gerekli ise muadil temini sağlanıyor. Yol Yardım Hizmeti kapsamında Assistance firmalarımız yola devam için muadil verilebiliyor ayrıca.)
DRDrive uygulamamız üzerinden kaza ya da arıza anında “ACİL YARDIM ÇAĞRISI”na basmaları yeterlidir. ACİL YARDIM ÇAĞRISI müşteri hizmetlerimize ulaşacaktır. Müşteri Hizmetlerimiz çağrınızı alır almaz size dönüş yapar. Aynı zamanda GPRS üzerinden alınan lokasyon bilgisine çekici ve gerekli durumlarda yedek araç yönlendirilecektir.
Eğer internet servisiniz kısıtlı ise veya bağlantı sorunu varsa müşteri hizmetlerimizden (0850 911 1 724) destek alabilirsiniz.
Hayatı Emniyetli Yaşa: Demir Bükey Akademi ile birlikte yürüttüğümüz bir sosyal sorumluluk projesidir. Amacımız trafik paydaşlarını trafik kuralları hakkında bilinçlendirmek ve herkesi trafikte saygılı, güvenli paydaşlar haline getirmektir.
Hayatı Emniyetli yaşa projemiz ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayın.
DRD müşterilerine ve talep eden herkese Demir Bükey Akademi “Güvenli Sürüş Eğitimleri” organize ederek, araç kullanıcılarının bilinçli ve güvenli sürücüler olmasını sağlıyoruz.
Üniversitelerde aktiviteler yaparak gençlerin trafik bilinçlerini artmasını, daha duyarlı paydaşlar olmalarını sağlıyoruz.
Aynı zamanda genel izleyici için; trafik kuralları ile ilgili bilinç, trafikte saygıya farkındalık yaratmak, ileri sürüş teknikleri ile güvenli sürüşe dikkat çekmek için CNN kanalında 1 dakikalık filmler hazırlıyoruz.
Aynı kapsamda bilinçlendirme çalışmalarımızı aynı zamanda web sitemiz ve sosyal medya kanallarımızda da (instagram, facebook, twitter) yayınlamaya devam ediyoruz.
Youtube.com/hayatıemniyetliyaşa hesabından ulaşabilirsiniz.
Aynı zamanda sosyal medya hesaplarımızı takip edebilirsiniz.